reklama

mladosť pochabosť??

Niektorí z Vás vedia, že vediem stretko dievčat okolo 12 rokov, a pri práci s nimi si vždy uvedomím, aký kus cesty je za mnou, odkedy som bola v ich veku. Jáááááj vždy mi príde clivo,keď si na to spomeniem:)) No práve teraz začali rozoberať "dievvčenské vojny" ako som to ja nazvala:))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aj keď by ste to nepovedali, ale mladé dievky to nemajú až tak ľahké, hlavne tie dnešné. Možno sa nám dospelým zdá, že ich problémi sú len malichernosti, no veľmi intenzívne ich prežívajú. By ste ani neverili aké intrigy vymýšľajú, vážne horšie ako v telenovele!!! Bola som svedkom nespočetných hádok dvoch nerozlučných kamošiek na život a na smrť, ktoré sa pohádali iba preto, lebo sa jedna z nich začala baviť s babou, ktorú tá druhá nemala rada. Takže sa aj celá trieda a aj partia mimo triedy rozdelila na 2 bloky, nepriateľské tábory, ktoré proti sebe "bojovali" a viedli proti sebe studenú vojnu. A samozrejme nasleduje ohováranie a pretriasanie všetkých klebiet a tajomstiev, len aby čo najviac zosmiešnili tú druhú stranu. Vďakabohu že z toho vyrastú a zistia, že sa to dá riešiť aj iným spôsobom. Aj keď to majú pred sebou ešte vééééľmi dlhú cestu:))

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem si predstaviť, že by som sa teraz prestala baviť s blízkym človekom a odškrtla ho na celej čiare iba preto, že sa mu napríklad nepáčil môj nový sveter. Na to by musel spraviť niečo veľmi vážne a zraniť ma na veľmi citlivom mieste.

Len veľmi matne si spomínam, ako to bolo u mňa, keď som bola v ich veku. Niečo podobné bolo aj v mojej triede, ale z generácie na generáciu sa to u báb stupňuje a vyťahujú sa čoraz silnejšie zbrane, len aby svoju nepriateľku zranili. Ženy dokážu byť dakedy pekne zákerné :)

Tak to je naša mladá generácia:) Neberte to však tragicky, oni pri správnom vedení vyrastú v okúzľujúce mladé dámy:)) Potom sa už len budú usmievať nad spomienkou, čo všetko vystrájali keď boli malé a pojašené, ako aj ja teraz:)) A pripijú si pritom práve s tou bývalou nepriateľkou a zarytou sokyňou:) Tomu sa tedá vraví paradox života, alebo Mladosť- pochabosť:)

Alexandra Tarasová

Alexandra Tarasová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neplač že zapadlo slnko,lebo slzy ti zabránia uvidieť hviezdy . . . Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu