reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alexandra Tarasová

Alexandra Tarasová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neplač že zapadlo slnko,lebo slzy ti zabránia uvidieť hviezdy . . . Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

mladosť pochabosť??

Alexandra Tarasová

mladosť pochabosť??

Niektorí z Vás vedia, že vediem stretko dievčat okolo 12 rokov, a pri práci s nimi si vždy uvedomím, aký kus cesty je za mnou, odkedy som bola v ich veku. Jáááááj vždy mi príde clivo,keď si na to spomeniem:)) No práve teraz začali rozoberať "dievvčenské vojny" ako som to ja nazvala:))

  • 10. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 73x
  • 0
nový začiatok:)

Alexandra Tarasová

nový začiatok:)

Môj prvý blog alebo dačo na úvod:) Tak a je to tu!! Už dlhší čas mi hlavou vírila myšlienka vytvoriť si vlastný blog, no až teraz po dlhom čase (rozumej skúškové:)) som sa k tomu odhodlala. Mám veľa pochybností ohľadom tohto blogu, napr či sa bude páčiť, či budem mať čas alebo inšpiráciu atď. ... ale zároveň to pokladám za miesto, kde sa môžem zdôveriť a podeliť sa s vami so svojími problémami alebo zážitkami.

  • 8. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu